Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

ska bli riktigt kul att träffa nytt folk som man bara känner via guiden. kul att få se hur ni ser ut. inte lika roligt att ni får se hur jag ser ut :smiley16:. finns nog lite plats kvar i kylbagen om nån vill ha nåt

Postat

Tack för en mycket trevlig träff och även tack för ditt engagemang och drivkraft Ikola:)

Tack också ni som öppnade era hem till saltgalningar:)

Postat

Tack ikola å Larry och stig, för en lyckad träff, mycket trevligt och roande, trevligt med massa nytt i karet, å min E.glabresens klarade sej utmärkt, idag blommar den ut så grannt😃👍

Postat

Stort tack till alla inblandade för en lyckad träff! Extra tack till våra långväga gäster. Kul att få se så "tunga" namn på våra breddgrader! Bra jobbat Ikola som drog ihop detta och alla andra som hjälpte till :)

Vi kör igen nästa år!

Postat

Tack alla som kom på träffen alltid lika roligt, tack Stig och Larry för mycket bra föredrag. Samt en stor eloge till Conny som har fixat så detta har varit genomförbart.

Postat

Tja, ibland så tar en kvarts arbete en hel dag... Nåja, kom igen med en ny träff så hoppas jag det inte j-s lika mycket utan jag kommer iväg.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...