petrol Postat 22 oktober 2005 Dela Postat 22 oktober 2005 Jag har fyra Pseudocorynactis (indo-pacific).Verkar väldigt spännande. Någon som har / haft några och kan dela med sig av erfarenheterna?Hur stora blev de i era kar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 23 oktober 2005 Dela Postat 23 oktober 2005 jag har haft såna där,dom har inga zooanxeller, tror jag och ska nog vara typ i mitten på karet ljusmässigt. Dom behöver matas med typ phytoplankton och mindre mat-partiklar typ smulat torrfoder artemia osv med pipett ( mina fick samma som musslorna).Tror dom nog blir max som en femkrona i storlek Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 23 oktober 2005 Författare Dela Postat 23 oktober 2005 Hur stor blev din? Och hur länge levde den? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 23 oktober 2005 Dela Postat 23 oktober 2005 det är nåt år sen jag hade den, men jag är ganska säker på att den var med hos mej i mer än ett år, om den var med i offren bland den stora sjö-äpplen massakern eller om den byttes/såldes kommer jag inte ihåg.jag har för mej att min kanske var 5-6 cm i diam, att den satt i en strimma i moonligthens sken - utfälld på nätterna,tror faktiskt att den nöp nån enstaka mini goby. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 19 oktober 2008 Författare Dela Postat 19 oktober 2008 Har en hel del nu, någon som har varianten från från caribien som vill byta? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 20 oktober 2008 Dela Postat 20 oktober 2008 jag har för mej att min kanske var 5-6 cm i diam, att den satt i en strimma i moonligthens sken - utfälld på nätterna,tror faktiskt att den nöp nån enstaka mini goby.Om den kan ta småfisk behöver man väl inte pilla med artemia? Då kanske den tar gammarus eller annan frysmat som virvlar förbi? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.