Fluval_Robban Postat 20 november 2014 Postat 20 november 2014 Vad är det här för litet förhistoriskt monster med små taggar och svans Citera
Fluval_Robban Postat 20 november 2014 Författare Postat 20 november 2014 Dolksvans..Ah coolt, kan bli 50 cm ser jag, den är ialla fall cool har en massa skumma saker för sig hela tiden:) Citera
Manks Postat 20 november 2014 Postat 20 november 2014 näe. aldels för många stenar i glashuset för det, Lasse. Flera stycken som pratar om dem på facebook utan reaktion... Citera
eddie Postat 20 november 2014 Postat 20 november 2014 Snabba saker rotar i sanden , och så fort man matar så kommer den upp ur sanden och tar varv efter varv efter varv i mitt 160*70 kar tills det inte finns någon mat kvar på botten:) Citera
Fluval_Robban Postat 21 november 2014 Författare Postat 21 november 2014 Robban - en ny baracuda? MVH LasseNä du Lasse:) Barracudan är död:( (på gott och ont), hoppade ur karet hos personen i fråga som tog över den, det livet som var kring den fisken hoppar jag över i fortsättningen tror jag hehe:) Hoppas det är okey att ha en dolksvans:) Den är lika cool nästan;) Citera
Axxe Postat 21 november 2014 Postat 21 november 2014 Mkt häftiga djur, personlig favorit sedan barnsben Hur fick du tag i den? Citera
Fluval_Robban Postat 21 november 2014 Författare Postat 21 november 2014 Mkt häftiga djur, personlig favorit sedan barnsben Hur fick du tag i den?Sprang på den på Zoomässan, Kungsbacka:) han har fler såg jag....:) kom som sagt inte ihåg vad den hette så därav inlägget hehe:) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.