Postat 20 november 201410 år Författare Dolksvans..Ah coolt, kan bli 50 cm ser jag, den är ialla fall cool har en massa skumma saker för sig hela tiden:)
Postat 20 november 201410 år näe. aldels för många stenar i glashuset för det, Lasse. Flera stycken som pratar om dem på facebook utan reaktion...
Postat 20 november 201410 år Snabba saker rotar i sanden , och så fort man matar så kommer den upp ur sanden och tar varv efter varv efter varv i mitt 160*70 kar tills det inte finns någon mat kvar på botten:)
Postat 21 november 201410 år Författare Robban - en ny baracuda? MVH LasseNä du Lasse:) Barracudan är död:( (på gott och ont), hoppade ur karet hos personen i fråga som tog över den, det livet som var kring den fisken hoppar jag över i fortsättningen tror jag hehe:) Hoppas det är okey att ha en dolksvans:) Den är lika cool nästan;)
Postat 21 november 201410 år Mkt häftiga djur, personlig favorit sedan barnsben Hur fick du tag i den?
Postat 21 november 201410 år Författare Mkt häftiga djur, personlig favorit sedan barnsben Hur fick du tag i den?Sprang på den på Zoomässan, Kungsbacka:) han har fler såg jag....:) kom som sagt inte ihåg vad den hette så därav inlägget hehe:)
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.