Nille83 Postat 7 december 2014 Dela Postat 7 december 2014 Har två knappar som följt med min LS som jag inte vill ha kvar. Någon som har ett husmors-tips på detta? Jag tänkte beställa Joes juice för att ta dö på några glasrosor, skulle det fungera?Eller ska man ta lite lera och sätta över dessa två? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nille83 Postat 7 december 2014 Författare Dela Postat 7 december 2014 Läste lite andra trådar, jag tog lite korall-epoxy och satte över knapparna sen två snäckor ovanpå det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Perk Postat 8 december 2014 Dela Postat 8 december 2014 Kanske kokhett vatten i en spruta kan fungera? Funkar i alla fall utmärkt på glasrosor.Om jag förstått rätt så kan vissa knappar vara väldigt giftiga så kolla upp det innan du börjar och var försiktig! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Perk Postat 8 december 2014 Dela Postat 8 december 2014 Ooops, såg nu att du redan löst problemet.... sorry Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 9 december 2014 Dela Postat 9 december 2014 Rådet som ligger är att inte tro att det finns något enkelt sätt att ta död på knappar för eran egen säkerhet.kokhett vatten är att be om trubbel..läs på ni som vill bli av med dessa..och framförallt bli inte gnidna över någon sten de växer på Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.