Gå till innehåll

Dagens gärning!


odel68

Rekommenderade inlägg

Satt och funderade på vad pengar man lagt på sitt kar värt varenda öre;). Men beslutade att hoppa en korall och skänka till http://www.barncancerfonden.se/stod-oss/Ge-en-gava/ istället givetvis helt valfritt och mina idéer, men blir glad för alla som skänker ngt för den :jävul: sjukdomen drabbar alla inblandade tyvärr, nu har inget hänt här nu men min mor dog i cancer för ngr år sedan mvh Ola.

Ändrat av odel68
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fint.

Själva har vi en tradition.

Istället för att smälla upp pengarna på nyår så skänker vi till något välgörande ändamål som barnen får välja.

Känns som det ändå är fyrverkerier så det räcker o blir över. Känns bra mycket bättre att börja det nya året med att hjälpa någon istället för att elda upp pengarna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Satt och funderade på vad pengar man lagt på sitt kar värt varenda öre;). Men beslutade att hoppa en korall och skänka till http://www.barncancerfonden.se/stod-oss/Ge-en-gava/ istället givetvis helt valfritt och mina idéer, men blir glad för alla som skänker ngt för den :jävul: sjukdomen drabbar alla inblandade tyvärr, nu har inget hänt här nu men min mor dog i cancer för ngr år sedan mvh Ola.

Bra initiativ! Ett av mina barnbarn drabbades av cancer (Ewings sarcom) för många år sedan och är nu friskförklarad.

Då jag inte fick köpa salt av min handlare igår pga en dispyt, så köper jag salt av en billigare leverantör och mellanskillnaden sätter jag in på barncancerfonden. Så nu får fonden mer än de brukar få av mig! Och handlaren missar ett antal hundralappar!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...