petnym Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Lästips för den som vill fundera lite över vattenbytens vara eller icke vara...http://www.reef2reef.com/forums/unique-corals/183853-rethinking-water-changes-again-evaluating-triton-method-objectively.html Citera
Laggeman Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Det är detta som Eshan själv pratar om när han förklarar metoden. Citera
Henric Postat 12 december 2014 Postat 12 december 2014 Triron lab meddelade mig om testerna kommer till dem senast torsdag så finns det stora möjligheter att de hinner med att testa vattnet innan deras långledighet. Om inte, så skickar de ett nytt provrör. Citera
petnym Postat 12 december 2014 Författare Postat 12 december 2014 (ändrat) Triron lab meddelade mig om testerna kommer till dem senast torsdag så finns det stora möjligheter att de hinner med att testa vattnet innan deras långledighet. Om inte, så skickar de ett nytt provrör.Bra att veta för den som planerar test! :-) Postade själv mitt vattenprov från revkuben nu i söndags. ;-) Ändrat 12 december 2014 av petnym Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.