cheva Postat 19 januari 2015 Postat 19 januari 2015 är det nån som kan säga vad det är för parasit ser ut som spindelnät jag har set det en gång tidigare i ett kar nu har jag fåt frågan i genoch hur dom blir av med det Citera
fraggen Postat 19 januari 2015 Postat 19 januari 2015 Jepp en sådan har jag..Han lägger ut sitt nät och vevar hem det och äter det som fastnat på det. En liten kul innevånare man aldrig ser och som bor i en sten bakom ett litet svart lock.. Citera
Strikt Postat 20 januari 2015 Postat 20 januari 2015 Intressant, jag har en sån med som jag nyligen upptäckt. Den verkar dock störa en caliendrum och en acroporafragg som växer bredvid så den ska nog väck. Citera
fraggen Postat 20 januari 2015 Postat 20 januari 2015 Om du bara ändrar stenen en aning så kommer nätet att lägga sig på en helt annan plats. Det är ju kul o se när den vevar hem nätet..Lite lättroad, jag vet. Men den bor i en sten som jag själv snodde med mig hem från en semester i Egypten. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.