bjomat Postat 23 februari 2015 Postat 23 februari 2015 Oh vad härligt med acroporor och belysning - äntligen!Snapseed tycker jag är rätt okej till iphonen men det går ju inte jämföra med redigerade systemkamerabilder. Citera
epoxy Postat 25 februari 2015 Författare Postat 25 februari 2015 ja, äntligen!Idag var jag på triton och mötte upp bror (ormet) och snackade lite skit samt köpte fiskar Det blev 1st Gramma Loreto, 1st Six line wrasse och 3st Zoramia Leptacantha.Gramman som kom ner först kom genast och hälsade Kardinalerna välkomna när de damp ner. Vilket charmtroll!Gramman hälsar kardinalerna välkomna... by Bommie Reef, on Flickr Citera
epoxy Postat 8 april 2015 Författare Postat 8 april 2015 Uppgradering på G, kom lite fortare än planerat. Kommer starta ny tråd. Stay tuned! Citera
epoxy Postat 8 april 2015 Författare Postat 8 april 2015 ja orm, vad är de exakta innermåtten? Citera
Janne Postat 8 april 2015 Postat 8 april 2015 Ursäkta OT. men då undrar man vad herr orm ska hitta på?/Janne Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk Citera
ormet Postat 8 april 2015 Postat 8 april 2015 ja orm, vad är de exakta innermåtten? 98x48x44. 10mm glas med yttermått 100x50x45 cm.Ursäkta OT. men då undrar man vad herr orm ska hitta på?/Janne Jag dödade mitt kar med diverse quick fixes och kommer ta en paus för att kunna starta utan problem eller stress i bagaget i nästa boende. Zeo Citera
Vidofner Postat 8 april 2015 Postat 8 april 2015 Höj ytavrinningen så du får ytspänning så blire bra Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.