Emil_kba Postat 21 januari 2015 Postat 21 januari 2015 Jag (Emil) och min bror Keo håller nu på att starta igång en saltvattensbutik i Kungsbacka. (Energigatan 3) Vi har sedan 2011 drivit Företagsakvarium Sverige som tills nu enbart har sysslat med akvarieuthyrning men inom kort (mars/ aprill) kommer vi slå upp dörrarna för en butik som enbart riktar sig till saltvattenakvaristen.håll gärna koll på vår facebook för att föja bygget och efter ett exakt öppningsdatum. Företagsakvarium.Vi kommer ha öppet onsdag-torsdag 15.00 - 19.00 och lördag-söndag 12.00 - 17.00Men vi kommer ut med mer info när vi Öppnar! Har du vägarna förbi och vill komma in på en kaffe slå en signal 031-455656, vi är ofta på plats. Citera
lexwin Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Kul!Kommer detta göra Kba till världens nya saltmetropol med flest saltbutiker per capita? Citera
Christian_N Postat 22 januari 2015 Postat 22 januari 2015 Låter hur bra som helst! Relativt nära för min del! Citera
Emil_kba Postat 22 januari 2015 Författare Postat 22 januari 2015 Ja kungsbacka ligger nog bra till på saltvattensbutiker per capita;)håll ögonen på vår Facebook så kommer det löpande uppdateringar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.