Beppe Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Är det bara jag som har svårt att få t ex v.strigata att ta foder? Finns det några bra sandvändare som också äter bra med ersättningsfoder? Citera
MichaelE Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Har aldrig haft nått problem med mina strigata att få dom att äta dött, vad e det för sorts mat du har försökt med?? Citera
Clownen Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Fick mina igår kväll och de satte igång att äta direkt på morgonen, men jäklar vad de rör runt i sanden ! Hoppas att vattnet blir mindre grumligt med tiden. Jättekul att se när de filtrerar sanden och "spottar" ut den genom gälarna. Citera
Beppe Postat 4 november 2005 Författare Postat 4 november 2005 Har försökt med allt. Viss mat äter de, men maten har en tendens att komma ut via gälarna igen :-( Citera
Beppe Postat 4 november 2005 Författare Postat 4 november 2005 Har aldrig haft nått problem med mina strigata att få dom att äta dött, vad e det för sorts mat du har försökt med??Hur länge har du haft dem? Citera
MichaelE Postat 5 november 2005 Postat 5 november 2005 Första vändan med dom hade jag dom i lite mer än ett halvår innan en mantis tyckte att dom såg goda ut och den jag har nu har jag haft i fem timmar och den äter redan. Citera
-Johan- Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Mina äter både mysis och artemia utan att tveka Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.