ThomasP Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 Vet inte vem jag ska maila, eller be om hjälp av. Mitt konto verkar vara begränsat (spärrat)Jag kan inte svara på annonser eller skicka privata meddelande. Kan någon Admin se över mitt lilla problem, så hade jag varit tacksam.Vh ThomasP Citera
Vidofner Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 Svara på annonser kan du bara göra om det är du själv som skapat annonsen men meddelande bör du ju där emot kunna skicka. Jag har vidarebefordrat din fråga till de högre makterna 😊 Citera
freguz Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 Vad får du för fel/meddelande när du skickar PM? Eller händer det bara inget? Webbläsare och version bitte? :-) Citera
ThomasP Postat 9 februari 2015 Författare Postat 9 februari 2015 Google chrome har jag. När jag skickar meddelande, så händer inget. tittar i skickat korgen, så finns där inget skickat. Citera
freguz Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 Google chrome har jag. När jag skickar meddelande, så händer inget. tittar i skickat korgen, så finns där inget skickat.Hmm men det har funkat förut alltså?Skulle man kunna be dig trycka på F12 så öppnas web developer tools där nere, och där kan man välja fliken Console, så kan man se om det stannar på nåt script-fel.... Citera
Ticky Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 Om du vill att meddelanden ska sparas i Skickat-korgen måste du ha inställningen: Allmänna inställningar/Skickade privata meddelanden/Spara en kopia av skickade meddelanden i min Skickat-mapp som standard.Denna brukar inte vald som standard. Citera
ThomasP Postat 9 februari 2015 Författare Postat 9 februari 2015 Tack för hjälpen, Då har jag kanske fått iväg mina meddelande tidigare. Kanske mottagarna som inte velat svara. Citera
Manks Postat 13 februari 2015 Postat 13 februari 2015 Har du varit betalande medlem men slutat vara det? I så fall minskar volymen pm du får ha och inget funkar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.