Postat 15 februari 201510 år Min ATI BM 200 skummare pump gav upp idag efter 14år i tjänst så tips om bra skummare pump./Christian
Postat 16 februari 201510 år Författare Nån som vet vart man hittar en skummar impeller till en DC3000
Postat 16 februari 201510 år Har oxå letat finns bara i USA tror jagSent from my iPad using Tapatalk HD
Postat 16 februari 201510 år Nån som vet vart man hittar en skummar impeller till en DC3000Vilket märke på pump?
Postat 16 februari 201510 år Författare Vilket märke på pump?Tänkte mig en Jebao då de flesta verkar använda denna nu i sina skummare, men vilken pump jag kan köpa är ej precis men är ute efter en ny pump så tips gärna en DC pump
Postat 16 februari 201510 år Förutom Jebao så finns ju även ATi, Reef Octopus, Wave Line och BLAU vad jag känner till. Sen finns väl även RE Red Dragon som DC-pump numera, men då springer det iväg i lite pengar.
Postat 16 februari 201510 år Författare fått pris på en Blau DC3K med impeller och från Genio DC 3000 S SKIMblir nog en Genio då den verkar vara mer byggd från början som skummar pump medans Blau sätter man ihop den själv vad jag förstog
Postat 18 februari 201510 år gissar att du beställt redan men denna verkar ok http://neo3plus.com/en/skimmers/289-ati-powercone-pump.html
Postat 4 mars 201510 år Författare Idag kom skummar pumpen!En jebao Marine Aqua dc3000 [ATTACH]125512[/ATTACH][ATTACH]125513[/ATTACH][ATTACH]125514[/ATTACH] impeller[ATTACH]125515[/ATTACH]/ChristianSå grymt nöjd med pumpen redan.8 lägen på kontrollernläge 8 lite brum men vilket skum. Blött men ändå fluffigtläge 6 bra tryck fortfarande lite mindre bubblor å fluffighetenläge 3 hårt torrt skum men ändå fick jag en bra skumpelare som krämar sig upp..Kör på Läge 5 just nu för att skumma ut mer blött skum då jag kört utan skummare i 2 veckor och haft glasros död som orsakade massdöden i karet tror jagHar filmat så lägger upp detta strax.Stort tack till AquariaTech Europe. En pump som alla affärer skulle ha som lagervara för snabb leverans till kund. Jag fick min på ca 1 vecka från Österrrike - AquariaTech Europe - DHL hem till mig (23/2-4/3)
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.