peterj66 Postat 4 mars 2015 Postat 4 mars 2015 Hej allaHar precis fått hem mitt begagnatfynd, en MaxSpect G1 160w.Den lyser på bra, men jag har ingen aning om hur den fungerar.Är det någon som känner till var jag kan komma över en manual på nätet, eller som har en och kan hjälpa mig med hur man ställer in den? Citera
peterj66 Postat 4 mars 2015 Författare Postat 4 mars 2015 Tack Testade att kolla maxspects hemsida och att googla innan jag frågade, men det var det magiska "pdf " som saknades i min fråga. Lesson learned. Ibland är det den lilla skillnaden i hur man frågar som gör om man hittar det man söker. Citera
peterj66 Postat 4 mars 2015 Författare Postat 4 mars 2015 Jag förutsätter att din länk var tänkt som ett skämt. För framtida referens så är den typen av länkar något av det spydigaste typen av svar man kan ge eftersom det mer eller mindre idiotförklarar den som ställt frågan. Kanske inte den ton man vill ha på ett forum om man vill ha aktiva medlemmar. Citera
osby0479 Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 Skulle uppskatta det till att det tar ungefär 2 min att lära sig att ställa in den, efter lite knappande så är det väldigt enkelt! Hoppas du fick ordning på det.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Laggeman Postat 5 mars 2015 Postat 5 mars 2015 Jag förutsätter att din länk var tänkt som ett skämt. För framtida referens så är den typen av länkar något av det spydigaste typen av svar man kan ge eftersom det mer eller mindre idiotförklarar den som ställt frågan. Kanske inte den ton man vill ha på ett forum om man vill ha aktiva medlemmar.Absolut inget spydigt, men inget skämt heller. Utesluter man "pdf" så kommer länken upp som sökresultat nummer 4, så jag vet inte hur du sökt från början. Citera
peterj66 Postat 5 mars 2015 Författare Postat 5 mars 2015 maxspect g1 product manual - ingen träffmaxspect g1 +manual - ingen träffmaxspect g1 manual - ingen träffmaxspects hemsida under support - ingen manualKanske borde jag "vetat" att jag skulle sökt annorlunda, men det är kanske inte helt ologiskt av mig att tro att någon av dessa sökningar borde givit en träff?Är du alltid lika kritisk när någon frågar något som de inte själva lyckats hitta svaret på? Citera
Laggeman Postat 6 mars 2015 Postat 6 mars 2015 Absolut ingen kritik, vare sig mot dig eller hur du söker. Jag tog helt enkelt den överskriften du satt i tråden och la till manual så kom den upp, jag tog för givet att du gjort det samma själv. Men man kanske ska vara lite återhållsam med att svara då det verkar missuppfattas av några som något negativt eller kritiskt när man hjälper till.Hoppas du får ut något av manualen iaf. Citera
peterj66 Postat 6 mars 2015 Författare Postat 6 mars 2015 Kanske jag som var lite väl snarstucken, och tack för manualen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.