Gå till innehåll

Manual/beskrivning för MaxSpect G1-400-160w


peterj66

Rekommenderade inlägg

Hej alla

Har precis fått hem mitt begagnatfynd, en MaxSpect G1 160w.

Den lyser på bra, men jag har ingen aning om hur den fungerar.

Är det någon som känner till var jag kan komma över en manual på nätet,

eller som har en och kan hjälpa mig med hur man ställer in den?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack :) Testade att kolla maxspects hemsida och att googla innan jag frågade, men det var det magiska "pdf " som saknades i min fråga. Lesson learned. Ibland är det den lilla skillnaden i hur man frågar som gör om man hittar det man söker.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förutsätter att din länk var tänkt som ett skämt. För framtida referens så är den typen av länkar något av det spydigaste typen av svar man kan ge eftersom det mer eller mindre idiotförklarar den som ställt frågan. Kanske inte den ton man vill ha på ett forum om man vill ha aktiva medlemmar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förutsätter att din länk var tänkt som ett skämt. För framtida referens så är den typen av länkar något av det spydigaste typen av svar man kan ge eftersom det mer eller mindre idiotförklarar den som ställt frågan. Kanske inte den ton man vill ha på ett forum om man vill ha aktiva medlemmar.

Absolut inget spydigt, men inget skämt heller. Utesluter man "pdf" så kommer länken upp som sökresultat nummer 4, så jag vet inte hur du sökt från början.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

maxspect g1 product manual - ingen träff

maxspect g1 +manual - ingen träff

maxspect g1 manual - ingen träff

maxspects hemsida under support - ingen manual

Kanske borde jag "vetat" att jag skulle sökt annorlunda, men det är kanske inte helt ologiskt av mig att tro att någon av dessa sökningar borde givit en träff?

Är du alltid lika kritisk när någon frågar något som de inte själva lyckats hitta svaret på?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut ingen kritik, vare sig mot dig eller hur du söker. Jag tog helt enkelt den överskriften du satt i tråden och la till manual så kom den upp, jag tog för givet att du gjort det samma själv. :)

Men man kanske ska vara lite återhållsam med att svara då det verkar missuppfattas av några som något negativt eller kritiskt när man hjälper till.

Hoppas du får ut något av manualen iaf.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...