Postat 17 februari 201213 år Författare Hej MarkoJorå, allt är sig likt. Den räcker ca 1 månad.//Tomas
Postat 15 oktober 201212 år Hur går det med karet Tomas?Snart dags för lite nya bilder? Så vi får dreggla lite =).
Postat 15 februari 201312 år Hej Tomas, det var länge sedan vi sågs. Kanske skulle du skämma bort oss med några bilder snart igen;)
Postat 26 september 201311 år Hej Tomas, det var länge sedan vi sågs. Kanske skulle du skämma bort oss med några bilder snart igen;)Håller med wiking, skäm bort oss med lite nya bilder och visa hur en slipsten ska dras. //Marko 'DaTrucka' (via mobil).
Postat 26 september 201311 år Författare Hej Sorry men karet läggs ner för vi ska flytta snart, ett nytt kommer dock att planeras in ganska snart Väl mött på sjöfartsmuseet.Med vänlig hälsning,Tomas Ändrat 26 september 201311 år av Ländström Missat ord
Postat 27 september 201311 år Hejsan Synd att du ska lägga ner karet.. Riktigt snyggt.. Ska du sälja dina fina koraller också?Med vänlig hälsning Atlas
Postat 27 september 201311 år Författare Hej NicklasJag har inte så mycket fina koraller kvar sen min jordfelsbrytare löste ut under semestern för nått år sedan, jag kommer att spara en del hos kompisar, resten kör jag till Ted.Med vänlig hälsning,Tomas
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.