Ländström Postat 17 februari 2012 Författare Dela Postat 17 februari 2012 Hej MarkoJorå, allt är sig likt. Den räcker ca 1 månad.//Tomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 15 oktober 2012 Dela Postat 15 oktober 2012 Hur går det med karet Tomas?Snart dags för lite nya bilder? Så vi får dreggla lite =). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 26 januari 2013 Dela Postat 26 januari 2013 Hår går det för detta kar då?Lite nya bilder skulle uppskattas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 15 februari 2013 Dela Postat 15 februari 2013 Hej Tomas, det var länge sedan vi sågs. Kanske skulle du skämma bort oss med några bilder snart igen;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 26 september 2013 Dela Postat 26 september 2013 Hej Tomas, det var länge sedan vi sågs. Kanske skulle du skämma bort oss med några bilder snart igen;)Håller med wiking, skäm bort oss med lite nya bilder och visa hur en slipsten ska dras. //Marko 'DaTrucka' (via mobil). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 26 september 2013 Författare Dela Postat 26 september 2013 (ändrat) Hej Sorry men karet läggs ner för vi ska flytta snart, ett nytt kommer dock att planeras in ganska snart Väl mött på sjöfartsmuseet.Med vänlig hälsning,Tomas Ändrat 26 september 2013 av Ländström Missat ord Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 september 2013 Dela Postat 27 september 2013 Hejsan Synd att du ska lägga ner karet.. Riktigt snyggt.. Ska du sälja dina fina koraller också?Med vänlig hälsning Atlas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 27 september 2013 Författare Dela Postat 27 september 2013 Hej NicklasJag har inte så mycket fina koraller kvar sen min jordfelsbrytare löste ut under semestern för nått år sedan, jag kommer att spara en del hos kompisar, resten kör jag till Ted.Med vänlig hälsning,Tomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.