Kubiken1891 Postat 1 april 2015 Postat 1 april 2015 Tjena.Jag är på gång att starta en Blenny 80liters förhoppningsvis under påskhelgen och undrar vilka butiker som för saltvatten i Stockholmstrakten numera.Dom jag har koll på är:TritonAkvarielagretBromma Zoonån mer borde väl finnas? Citera
Snowball Postat 1 april 2015 Postat 1 april 2015 http://www.aquastockholm.se/Som öppnar på skärtorsdagen. Citera
Kubiken1891 Postat 1 april 2015 Författare Postat 1 april 2015 Kanon.Jag jobbar i akalla så det kan ju knappast bli närmare Citera
Kubiken1891 Postat 1 april 2015 Författare Postat 1 april 2015 Tackar.Såg att det inte fanns nåt i södertälje.Håller inte korallrevet på längre? Citera
denuo Postat 2 april 2015 Postat 2 april 2015 Jag var där för ca ett år sedan då var det igång med lite saltvattensfiskar på Korallrevet!Tackar.Såg att det inte fanns nåt i södertälje.Håller inte korallrevet på längre? Citera
Manks Postat 2 april 2015 Postat 2 april 2015 Saltvattenskartan är på min fritid och lever på att folk skickar in. Har haft lite dålig uppdatering på den senaste tiden, men ska se över den nu i påsk. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.