Postat 15 november 200519 år vad är detta för något?det har kommit upp från ingenstans ärlite svampig och slemmig på ytan
Postat 15 november 200519 år Tycker det ser ut som en bra macrolag... jag skulle behålla den och när den blir alldeles för stor börja riva av en bit då och då så den håller den storleken.
Postat 15 november 200519 år Jag har funderat på din fråga och kommit fram till att det är ett murmeldjur! / kim P (kompis med MichaelE på sidan)
Postat 15 november 200519 år Författare det vet i #¤! jag tror inte det är en macroalg. det måste vara något svampliknande eller något som släktar på en läderkorall eller så. det är liksom inget "alg" eller "växt" liknande alls med den. lika slemmig på ytan som min kolonianemon.
Postat 15 november 200519 år Med bara bilden så skulle jag skulle jag också gissa på en macroalg, men med din beskrivning låter det mer som en cladiella colti korall.Den här slemmigheten, "fastnar" den på handen?
Postat 15 november 200519 år Författare ja typ "fastnar" på fingrarna. trodde med macra innan mjag råkade röra vid den då jag tog bot caluerpan som växte på stenen.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.