Gå till innehåll

Kore 5th problem


odel68

Rekommenderade inlägg

Har problem med min doserpump denna gång har jag inte kladdat med ngt,temperatur fladdrar i displayen håller inte namnet på vätskorna tappar connection ofta.Klockan går fel ofta ens att jag ställer in det i programmet går det att installera om hela programmet själv ell man måste skicka iväg pumpen.Tips ell hjälp mottages tacksamt..

post-6689-14468935735026_thumb.jpg

Pffffftttt Pffffftttt :smiley18: mvh Ola.

post-6689-14468935734854_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har tryckt in det manuellt också valt rätt pump osv även valt på liquid stats tror jag det står på fliken du sätter bocken i piper i bland när jag väljer namnet på ballingen fattar inte detta helt störigt Tack så länge ska sova nu så jag kan ta itu med den jä..a pumpen imorgon mvh Ola. .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu fick jag en förklaring till mitt Ca och Kh inte stiger trots ökad dos trodde på rejäl tillväxt men nä en av de 2 kanalerna gav 3.0 istället för 30.0 a 4 ggr om dygnet den andra 4.75 istället för 47.5 per dos mycket skumt har kalibrerat pumpen nu också sänkt balling dosen höjt värden manuellt :snurrig: displayen fladdrar ännu och klockan saktar sig rejält fortfarande men viktigare med doseringen just nu to be continued mvh Ola. .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det stämmer Reuben men har haft samma tuber hela tiden och kalibrerat med de, har de med stort hål i,verkar som programmet ändrat sig av ngn anledning flyttat , tecknet ett steg så som Yodel skrev vid ngn firmware uppdatering.Pumpen har doserat ok tills för ngr dagar sedan hmmm detta krya på dig nu Reuben ska iväg på middag nu mvh Ola. .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...