Conan Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Hej Någon som kan tipsa om akvarium tillverkare?Med vänlig hälsning Conny Citera
Tobbz Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Diamantaquarien i Tyskland gör riktigt fina byggen! Citera
Conan Postat 5 augusti 2015 Författare Postat 5 augusti 2015 Tack för svaren!tar gärna fler tips.Majornas glas har lagt ner ... Fick jag mail om häromdagen ...ska kolla upp de andra, även den i Tyskland, men tänker mig ett ganska så stort så frakten kanske blir svårsmält därifrån... Citera
Ulf Sandberg Postat 5 augusti 2015 Postat 5 augusti 2015 Jag beställde 2st 850 liters från http://www.diamantaquarien.de i våras. Perfekt kvalité och skapliga priser inkl frakt. Han kom själv och levererade till min dörr. Mvh Uffe Citera
runstenen Postat 11 april 2017 Postat 11 april 2017 Ngn som fått kontakt med Akwarium Szceczin i Polen ? Har försökt maila och facebooka utan resultat. Citera
Ouscazz Postat 11 april 2017 Postat 11 april 2017 7 timmar sedan, runstenen sa: Ngn som fått kontakt med Akwarium Szceczin i Polen ? Har försökt maila och facebooka utan resultat. Jag har fått svar på e-post ett par gånger för ett par månader sedan. Det kan dröja flera veckor, men ibland bara någon timme. Citera
Ouscazz Postat 11 april 2017 Postat 11 april 2017 Minns inte nu, har fimpat datorn för idag så jag kan inte kolla. Men jag vill minnas att det var den adress han anger på sin Facebook. Skickat från en iPhone med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.