Postat 11 augusti 201510 år Finns det nått som kan tänka sig gå på läderkoraller ? Ser ut som om något har tuggat på fler ställe.tacksam för hjälp.
Postat 11 augusti 201510 år Är inte hundra men naken sniglar kan äta på mjukisar? Provat att droppa? I tex coral fx dipp osv? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Postat 11 augusti 201510 år Jag tror mer på en krabba.Använd ett cykelbakljus till att lysa på natten. Krabbor brukar inte se i rött ljus.
Postat 12 augusti 201510 år Såg min bandade korallräka nypa åt sig lite av en Euphyllia här om natten
Postat 13 augusti 201510 år Författare Jag har inga krabbor vad jag vet. Jaså kan räkorna me tugga?? Vanliga putsisar då eller ?
Postat 13 augusti 201510 år Författare Jag tror mer på en krabba.Använd ett cykelbakljus till att lysa på natten. Krabbor brukar inte se i rött ljus.Kan man ha krabbor utan att veta om det?
Postat 13 augusti 201510 år man kan definitivt ha krabbor utan att veta det. mina knappar försvann o jag rev ut all levande sten och hittade en som va som en femkrona i skölden
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.