Matthias_H Postat 31 augusti 2015 Författare Dela Postat 31 augusti 2015 Kul att ni gillar det får fixa litebättre bilder och närmare så man ser något :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 31 augusti 2015 Dela Postat 31 augusti 2015 Grymme Matthias, det där kommer ju att bli kanoners när det fått växa till sig lite Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 1 september 2015 Författare Dela Postat 1 september 2015 Grymme Matthias, det där kommer ju att bli kanoners när det fått växa till sig liteTackar så mycket :-) fraggade rätt flitigt på många av korallerna då dom var så stora så jag skulle lättare kunna limma fast dom :-)lägger upp mer bilder när det mesta är fastlimmat tar några dagar att få iordning allt efter en stor flytt :-)du har själv ett grymt akvarium ;-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 1 september 2015 Författare Dela Postat 1 september 2015 Började ikväll att sätta in lite grejer i skåpet så jag får lite ordning:-) lite kvar att göra samt mer grejer som ska in innan jag är nöjd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 1 september 2015 Författare Dela Postat 1 september 2015 Även här ska det fixas till och montera in uv osv men idagsläget ser det ut såhär Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 3 september 2015 Författare Dela Postat 3 september 2015 Stort tack till Andreas som hjälpt mig med flytten av Akvariumet tur att det finns riktiga vänner som alltid ställer upp när man behöver hjälp det uppskattas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 5 september 2015 Författare Dela Postat 5 september 2015 Slänger upp en bild här också efter lite limning. Verkar som att dom flesta håller till på FB numera ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mr_Ewing Postat 5 september 2015 Dela Postat 5 september 2015 [ATTACH=CONFIG]129007[/ATTACH]Slänger upp en bild här också efter lite limning. Verkar som att dom flesta håller till på FB numera ?Inte jag i alla fall - jättesnyggt kar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rameau Postat 5 september 2015 Dela Postat 5 september 2015 [ATTACH=CONFIG]129007[/ATTACH]Slänger upp en bild här också efter lite limning. Verkar som att dom flesta håller till på FB numera ?Det tackar vi för, du får ju inte glömma bort oss som föredrar guiden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kocknick Postat 5 september 2015 Dela Postat 5 september 2015 [ATTACH=CONFIG]129007[/ATTACH]Slänger upp en bild här också efter lite limning. Verkar som att dom flesta håller till på FB numera ?Wow riktigt snyggt!Skickat från min SM-N910F via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
izfisk Postat 6 september 2015 Dela Postat 6 september 2015 [ATTACH=CONFIG]129007[/ATTACH]Slänger upp en bild här också efter lite limning. Verkar som att dom flesta håller till på FB numera ?Supernajs! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 8 september 2015 Författare Dela Postat 8 september 2015 Absolute kommer jag fortsätta uppdatera om det är folk som vill följa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DanielSVG Postat 8 september 2015 Dela Postat 8 september 2015 Skickat från min iPad med Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 8 september 2015 Författare Dela Postat 8 september 2015 Testar om jag får alger att börja ta sig så ska jag fixa ett ordentligt refugium Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mr_Ewing Postat 8 september 2015 Dela Postat 8 september 2015 Jag fick lite bekymmer med min skummare när jag körde med belysning i sumpen.Det växte alger på insidan av stigröret och den tappade effekt ganska snabbt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 8 september 2015 Författare Dela Postat 8 september 2015 Okej tack för tipset ska hålla koll på det kör belysning nattetid för att stabilisera ph Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 10 september 2015 Författare Dela Postat 10 september 2015 Nu är uv-c beställt blev ett deltec 39 watt så det är väldigt långt 94 cm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Axxe Postat 10 september 2015 Dela Postat 10 september 2015 Schysst pjäs, blir en utmaning att gömma 94cm bara:) . Hur brett är själva sumpskåpet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 10 september 2015 Författare Dela Postat 10 september 2015 Schysst pjäs, blir en utmaning att gömma 94cm bara:) . Hur brett är själva sumpskåpet? sumpskåpet är 96,5 så det ska gå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 10 september 2015 Författare Dela Postat 10 september 2015 Doserpumpslangarna är påplats nu samt batteri backupen på sin plats nu Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 10 september 2015 Författare Dela Postat 10 september 2015 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 10 september 2015 Dela Postat 10 september 2015 Ser kanon ut:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kocknick Postat 10 september 2015 Dela Postat 10 september 2015 [ATTACH=CONFIG]129155[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]129154[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]129156[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]129157[/ATTACH]Doserpumpslangarna är påplats nu samt batteri backupen på sin plats nu Ordning o reda! Väldigt tillfredsställande Skickat från min SM-N910F via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Axxe Postat 10 september 2015 Dela Postat 10 september 2015 sumpskåpet är 96,5 så det ska gå Klockrent! Är som byggt för ändanmålet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Matthias_H Postat 12 september 2015 Författare Dela Postat 12 september 2015 Haft stora problem med knappar pga för rent i karet så nu har det börjat ta sig lite är påväg åt rätt hållBanana man har en del nya rariteter påväg hem dock mest acroporor och nån LPS Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.