Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Riktigt snyggt!

Behöver du en batteri backup till båda pumparna eller kör du backup på ena pumpen bara?

/Peter

Jag kör båda pumparna på ena backupen :-)

den håller tillräckligt länge ändå för strömavbrott brukar ju inte vara så långvariga :-)

Postat
idag kom leveransen från triton och vilka koraller:-) helt klart snyggaste acropororna jag sätt-respekt

blev lite snygga knappar också -Tummen upp

Kul! Bara fram med kameran vetdu :)
Postat
Okej tack för tipset ;) ska hålla koll på det kör belysning nattetid för att stabilisera ph

Kan tipsa om att jag köpte tunna svarta skärbrädor från Biltema för att skärma av ljuset. Får du alger i skummaren är det en idé.

Postat
Kan tipsa om att jag köpte tunna svarta skärbrädor från Biltema för att skärma av ljuset. Får du alger i skummaren är det en idé.

Tack för tipset :-) har spacklat en glasbit med svart silicon jag tänkte sätta ner dit så blir det ett litet refugium där ;-)

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Postat

post-7630-14468936600869_thumb.jpgMassvis med nya djur i karet efter stockholms resan :-)

har även riktiga premium acroporor nu av väldigt ovanliga sorter som växer som bara den så fraggar går att ordna ;-)

post-7630-14468936600637_thumb.jpg

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...