Postat 13 september 20159 år Riktigt snyggt!Behöver du en batteri backup till båda pumparna eller kör du backup på ena pumpen bara?/Peter
Postat 13 september 20159 år Författare Riktigt snyggt!Behöver du en batteri backup till båda pumparna eller kör du backup på ena pumpen bara?/PeterJag kör båda pumparna på ena backupen :-)den håller tillräckligt länge ändå för strömavbrott brukar ju inte vara så långvariga :-)
Postat 15 september 20159 år Författare idag kom leveransen från triton och vilka koraller:-) helt klart snyggaste acropororna jag sätt-respektblev lite snygga knappar också
Postat 16 september 20159 år idag kom leveransen från triton och vilka koraller:-) helt klart snyggaste acropororna jag sätt-respektblev lite snygga knappar också Kul! Bara fram med kameran vetdu
Postat 16 september 20159 år Okej tack för tipset ska hålla koll på det kör belysning nattetid för att stabilisera phKan tipsa om att jag köpte tunna svarta skärbrädor från Biltema för att skärma av ljuset. Får du alger i skummaren är det en idé.
Postat 16 september 20159 år Författare Kan tipsa om att jag köpte tunna svarta skärbrädor från Biltema för att skärma av ljuset. Får du alger i skummaren är det en idé.Tack för tipset :-) har spacklat en glasbit med svart silicon jag tänkte sätta ner dit så blir det ett litet refugium där ;-)
Postat 16 september 20159 år [ATTACH=CONFIG]129297[/ATTACH]En acropora ice and fire mycket vacker enligt mig :-)Mycket! Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
Postat 16 september 20159 år Författare Mer acro ;-) bilden rätt väg då förra blev felvänd :-)tyvärr får dom inte lila fina färger som live.
Postat 16 september 20159 år Författare Lägger upp annat än färgglada pinnar lite snygga knappar också ;-) Ändrat 16 september 20159 år av Matthias_H
Postat 29 september 20159 år Författare Hade lite problem med luft i uv röret så fick bygga en liten specialare så nu funkar det kanon :-)
Postat 29 september 20159 år Författare Coolt med musslor i mitt tycke Skickat från min SM-N910F via TapatalkAbsolute tycker själv det är helfränt :-) du får komma och titta ;-)
Postat 30 september 20159 år Författare Jättefint!Får tacka så mycket :-)är grymt nöjd själv också är riktigt lyckat system denna gång :-)dina akvarium är riktigt fina :-) riktiga inspirationskällor :-)
Postat 30 september 20159 år Författare Ja verkligen Skickat från min SM-N910F via TapatalkTackar så mycket :-) ska bli kul att följa ditt bygge.
Postat 22 oktober 20159 år Författare Massvis med nya djur i karet efter stockholms resan :-)har även riktiga premium acroporor nu av väldigt ovanliga sorter som växer som bara den så fraggar går att ordna ;-)
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.