Kubiken1891 Postat 7 september 2015 Dela Postat 7 september 2015 Tjo.Jag har börjat planera vad jag ska ha i min nya 360L.Jag har alltid varit väldigt torsk på stjärnmuränor men om man skaffar 1 el 2 små sådana kan man ha någon form av räkor,krabbor el sniglar då?i övrigt så ser listan ut som följer:2 svarta clowner2 vanliga clownerEn liten DorisGul KirurgNån annan sorts kirurgSalarias fasciatusnågra Nassarius SpNågra eremiternågra Turbo/trocchiussandvändande sjöstjärnaGoby/Pistol RäkaListan är fortfarande i planeringsstadiet, har inte koll på om några av fiskarna inte funkar alls tillsammans. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 7 september 2015 Dela Postat 7 september 2015 Vi har en stjärnmuräna och den kalasar på räkorna i karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alexraptor Postat 7 september 2015 Dela Postat 7 september 2015 Stjärnmuränor ska inte underskattas, även när små kan deras käkar lätt klippa/slita sönder fullvuxna pistolräkor.Svarar från personlig erfarenhet, ung och dum. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 8 september 2015 Dela Postat 8 september 2015 Vi har en stjärnmuräna och den kalasar på räkorna i karet. Gäller det putsarräkor också? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 8 september 2015 Dela Postat 8 september 2015 Min ena har försvunnit. 😕Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.