ChristianA Postat 26 september 2015 Författare Postat 26 september 2015 Jo jag är med på att det ska vara silikonslang första biten. Det har jag redan hemma! Pvc-slangen skulle jag bara ha på baksidan av karet för jag tänkte att den var smidig, tog lite plats och man kan flytta utloppet lätt till den plats man vill ha det på. Men det kanske vore bättre att köra rör hela vägen då den verkar vara rätt rigid ändå som ni säger. Citera
peterj66 Postat 26 september 2015 Postat 26 september 2015 Jo jag är med på att det ska vara silikonslang första biten. Det har jag redan hemma! Pvc-slangen skulle jag bara ha på baksidan av karet för jag tänkte att den var smidig, tog lite plats och man kan flytta utloppet lätt till den plats man vill ha det på. Men det kanske vore bättre att köra rör hela vägen då den verkar vara rätt rigid ändå som ni säger.Rigid men böjlig, det beror helt på vilka behov man har. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.