LN21 Postat 27 september 2015 Postat 27 september 2015 Hej!Det var en saltvattenträff i Växjö/Hovmantorp i helgen.Hem till mig kom det strax över 40 personer (C och ja är lite oense om det var 41 eller 42:)).Det var folk från halva Sverige kändes det som. Den förste anlände klockan ett och de sista kom strax efter fyra.Det gjorde att det inte kändes för trångt utan alla (tror ja) fick gott om plats att kika runt lite.Ja måste bara säga att det är så himla trevligt med er saltmänniskor. Alla var på bra humör och allt kändes toppen.Det är en lien kul aktivitet som liksom nästa löser sig av sig själv, eftersom alla har något gemensamt att snacka om.Ja tycker att fler borde bjuda in till små saltträffar, det är enklare än Ni tror och så trevligt:)Här kommer lite bilder från träffen, ja glömde naturligt vis att ta lite bilder under "hela träffen" så att alla kom inte med:) Citera
_Manne_ Postat 27 september 2015 Postat 27 september 2015 Shit.. Jag fastnade på bild.. riktigt trevlig träff Larry, men har svårt o tro att det finns många kar som drar så pass mycket nyfiket folk som ditt kar gör..Med Vänlig Hälsning Manne Citera
Linnex Postat 27 september 2015 Postat 27 september 2015 Lite kul var att det visade sig att PärS som oxå var på besök var en gammal lumparpolare som jag inte träffat på drygt 20 år. Citera
hagbard Postat 27 september 2015 Postat 27 september 2015 Idel småkillar på bild hehe..Men det är en petitess..Du är en klippa Ln som bidrar till hobbyn och framförallt är en hyvens kille...respekt!All heder till dig! Citera
PärS Postat 28 september 2015 Postat 28 september 2015 Lite kul var att det visade sig att PärS som oxå var på besök var en gammal lumparpolare som jag inte träffat på drygt 20 år. Ja det var kul att träffas, och det är 27 år sedan muck. Hur gick det till? Citera
Laggeman Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Fyller på nu när jag tömt mobilen på lite bilder. Citera
LN21 Postat 22 oktober 2015 Författare Postat 22 oktober 2015 Tack Laggeman.Lägg gärna in det Ni har i fotoväg från träffen, alltid kul att se:) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.