tropheus Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Hej är trött på min radion ramp, säkert inget fel på ljuset men man måste vara data freak för att ställa in den.någon som vet hur zetlight är att programmera? Citera
sundvall Postat 2 oktober 2015 Postat 2 oktober 2015 Har en zetlight 6600 själv. Lite pill men det funkar bra att ställa in med fjärren.Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Citera
tropheus Postat 3 oktober 2015 Författare Postat 3 oktober 2015 Låter bra, är liksom ute efter något enklare. Till min radion behöver man ju en data!!! Kan man styra allt från fjärren???? Citera
_Manne_ Postat 3 oktober 2015 Postat 3 oktober 2015 Ställ in allt en gång o låt det vara sen.. Så svårt kan det inte vara.. Är det något spec så fråga här bara.. Du är ju knappast ensam om att ha en radion..Med Vänlig Hälsning Manne Citera
Strikt Postat 3 oktober 2015 Postat 3 oktober 2015 Jag skulle inte överväga att byta ut en radion, ljuset är oslagbart om man pratar led.Finns ju ReefLink om du vill kunna styra med tex en telefon eller padda. Citera
wrang Postat 3 oktober 2015 Postat 3 oktober 2015 Tror du kommer ångra dig om du säljer din radion.Jag hade kompletterat med en EcoTech Marine ReefLink WiFi Controllerhttp://ecotechmarine.com/products/reeflink/Christian Citera
tropheus Postat 3 oktober 2015 Författare Postat 3 oktober 2015 Ja det är kanske bättre att behålla den, ibland ser gräset grönare ut på andra sidan!problemet är att jag är helt rudis på datorer, kanske kan hitta nån i närheten som kan hjälpa mig. Tack för svaren Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.