Richard-Gbg Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Hej, har lyckats få med denna 6-armad sjöstjärna ca 8-9 mm stor på en levande stenNystartat akvarium...så än så länge inget den kan ge sig på. Citera
kocknick Postat 22 oktober 2015 Postat 22 oktober 2015 Hej, har lyckats få med denna 6-armad sjöstjärna ca 8-9 mm stor på en levande stenNystartat akvarium...så än så länge inget den kan ge sig på.[ATTACH=CONFIG]130158[/ATTACH]Ser ut som en som ska bort..television, teacher mother secret lover Citera
Alexraptor Postat 23 oktober 2015 Postat 23 oktober 2015 Själv låter jag dom vara och antar dom som snälla tills motsatsen bevisats.Har bara stött på två eller tre under årens lopp som faktist orsakat skada. Citera
Rameau Postat 23 oktober 2015 Postat 23 oktober 2015 Jag hade som du några enstaka vid uppstart, har exploderat och har nu gett sig på mina knappar, nu plockar jag bort de jag kommer åt så ofta jag orkar. Citera
Manks Postat 23 oktober 2015 Postat 23 oktober 2015 Dessa små sjöstjärnor kan bli många och jag har hellre invasion av stomatella eller liknande snäckor än sjöstjärnor, då jag inte litar på dem till 100%. Eliminera möjliga felkällor så tidigt som möjligt anser jag. Eller låt den bo i sumpen... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.