odel68 Postat 29 oktober 2015 Dela Postat 29 oktober 2015 (ändrat) http://reefbuilders.com/2015/10/28/tiger-angelfish-discovered-in-madagascar/ fruktansvärt snygg enligt mig.Mvh Ola. . Ändrat 29 oktober 2015 av odel68 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 29 oktober 2015 Dela Postat 29 oktober 2015 wow! Så jäkla läcker, den där väcker ett "vill ha" begär. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 29 oktober 2015 Dela Postat 29 oktober 2015 Den var riktigt fin Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 29 oktober 2015 Dela Postat 29 oktober 2015 Hehe jag läste precis den artikeln på Reefbuilders Kanon fin firre och den lär ju kosta en hel förmögenhet! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 29 oktober 2015 Författare Dela Postat 29 oktober 2015 Hehe jag läste precis den artikeln på Reefbuilders Kanon fin firre och den lär ju kosta en hel förmögenhet!Hittade länken där var en video snutt med men jag är inte så bra på data mm men roligt att se filmsnutten också som är med i länken mvh Ola Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 29 oktober 2015 Dela Postat 29 oktober 2015 Det är väl egentligen ingen ny fisk, bara att man hittat den på ett nytt ställe nu också? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 29 oktober 2015 Författare Dela Postat 29 oktober 2015 Det är väl egentligen ingen ny fisk, bara att man hittat den på ett nytt ställe nu också?Vet faktiskt inte Jimmy tyckte bara den var läcker mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.