Postat 29 oktober 20159 år http://reefbuilders.com/2015/10/28/tiger-angelfish-discovered-in-madagascar/ fruktansvärt snygg enligt mig.Mvh Ola. . Ändrat 29 oktober 20159 år av odel68
Postat 29 oktober 20159 år Hehe jag läste precis den artikeln på Reefbuilders Kanon fin firre och den lär ju kosta en hel förmögenhet!
Postat 29 oktober 20159 år Författare Hehe jag läste precis den artikeln på Reefbuilders Kanon fin firre och den lär ju kosta en hel förmögenhet!Hittade länken där var en video snutt med men jag är inte så bra på data mm men roligt att se filmsnutten också som är med i länken mvh Ola
Postat 29 oktober 20159 år Det är väl egentligen ingen ny fisk, bara att man hittat den på ett nytt ställe nu också?
Postat 29 oktober 20159 år Författare Det är väl egentligen ingen ny fisk, bara att man hittat den på ett nytt ställe nu också?Vet faktiskt inte Jimmy tyckte bara den var läcker mvh Ola.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.