Menace Postat 9 november 2015 Postat 9 november 2015 Hej alla glada! Jag har precis fått hem min döda sten.Och där sitter så klart döda koraller och annat smått och gott lite över allt.Är det en bra idé och få väck allt sånt?Eller räcker det att laka ur den?Tack på förhandMvh Dennis Citera
ChristianA Postat 9 november 2015 Postat 9 november 2015 Försök pilla bort så mycket dött material som möjligt innan urlakningen. Det som blir kvar kommer brytas ner så småningom ändå men processen skyndas på om du får bort så mycket som möjligt. Citera
peterj66 Postat 9 november 2015 Postat 9 november 2015 När stenen legat i blöt några dagar så kan du använda tex flaskborstar till att skrubba gångar och håligheter och vanliga hårda borstar på ytan Citera
Menace Postat 9 november 2015 Författare Postat 9 november 2015 Men alla döda koraller? Borde jag väll hacka väck. Antar att det kommer ställa till med problem när jag kör igång?! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.