Richard_22 Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 Hej Undrar när man kan introducera putsarräkor till karet? Bör man vänta lika länge som man gör med fisk eller kan man göra det tidigare? Undrar också om det finns någon snäcka eller något liter djur av nåt slag som hjälper till under uppstarten, eller väntar man med det också? Tacksam för svar! Citera
nike83 Postat 27 november 2015 Postat 27 november 2015 jag hade väntat längre faktiskt!jag har hört att räkor är känsligare än fiskar. ta fram en ficklampa ikväll och lys lite i stenen så ser du att det lever (om du inte gjort det redan) ! 1 Citera
Richard_22 Postat 27 november 2015 Författare Postat 27 november 2015 Man lär sig nåt nytt varje dag inom denna hobby Hur är det med snäckor ock eremiter? Nej, jag har faktiskt inte lyst med ficklampa, ska testa! Citera
Richard_22 Postat 28 november 2015 Författare Postat 28 november 2015 Kommer skaffa eremiter som städpatrull av gröna tråd alger snarast möjligast. Ingen som har några i närheten av Gävle/Sandviken? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.