Tedb Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Hittade en riktig dåre som stoppat två kirurger i ett litet kar och påstår att när dom jagar varandra så behöver han inte mer cirkulation i det.
Julgran Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 he he he...kul Inte riktigt 100% friläggning av fisken. Titta längs kanten på fisken så ser du att fisken inretucherad i bilden. (ovanför ögat och pannan, mörkare pixlar än vad belysningen ger)
Guest NoName Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Ja den där är lika äkta som min fru's orgasmer..
Joru Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Ja den där är lika äkta som min fru's orgasmer.. :skrattar:
acuario Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Ja den där är lika äkta som min fru's orgasmer..Du kanske ska ägna lite mindre tid åt akvariet och istället lite mer tid till dina äktenskapliga plikter :skrattar:
Guest NoName Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Du kanske ska ägna lite mindre tid åt akvariet och istället lite mer tid till dina äktenskapliga plikter :skrattar:
-Johan- Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Ja den där är lika äkta som min fru's orgasmer..haha,stackare
elNico Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Ja den där är lika äkta som min fru's orgasmer..Du vet väl varför dom fejkar sina orgasmer? -För att dom tror vi bryr oss!(obs, bara en dålig historia)
aerie Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Johnny, du har väl hört att det finns 4 sorters orgasmer? Den positiva, den negativa, den religösa och den fejkade:Jaaa....jjaaaaa jag kommer...jaaaaaaa....JAAAAAAA!!!!!Neej... neeejj... neeeeeej jag kommer... NÄÄÄÄÄJJJJ!!!!Ohhh gud jag kommer, jag kommer...GUD!!!Åhhh Jonnny, Johnny... JOHNNY!!!
Lejonkungen Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Hittade en riktig dåre som stoppat två kirurger i ett litet kar och påstår att när dom jagar varandra så behöver han inte mer cirkulation i det.Funkar ju perfekt under elavbrott. Bara att tända ett stearinljus så att de ser varandra så inte cirkulationen stannar.
Guest NoName Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Hehe Niklas den är rätt bra ;DÅåh Samuel *asg* Lite väl magstarkt kanske hehe
aerie Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Japp, lite kanske... man får ju lita på att personen man drar den för har lite humor angående sina prestationer... men kan säga att det var rätt kul när en liten tjej på kåren drar den,syftandes på hennes väldigt starka och imponerande pojkvän ;-)
Rekommenderade inlägg