Strom Postat 13 november 2017 Författare Dela Postat 13 november 2017 (ändrat) Bild på Acron innan crashen... Ändrat 13 november 2017 av Strom Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strom Postat 13 november 2017 Författare Dela Postat 13 november 2017 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strom Postat 13 november 2017 Författare Dela Postat 13 november 2017 Nu kommer bilderna från idag: 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strom Postat 13 november 2017 Författare Dela Postat 13 november 2017 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strom Postat 13 november 2017 Författare Dela Postat 13 november 2017 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strom Postat 13 november 2017 Författare Dela Postat 13 november 2017 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strom Postat 13 november 2017 Författare Dela Postat 13 november 2017 Och så det som är kvar av min då mycket fina frogskin acro :/ Dock harden börjat växa till sig igen men det kommer ta lång tid till vad den en gång var... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strom Postat 13 november 2017 Författare Dela Postat 13 november 2017 Nu kommer lite roliga bilder på diverse och de förra var mer "utvecklingsbilder" Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strom Postat 16 november 2017 Författare Dela Postat 16 november 2017 Roliga saker kommer med LS Jag drog igång mitt nuvarande kar 2015 och när jag gjorde scapen första gången upptäckte jag två väldigt små koraller på stenen (motsvarande en polyp på acro). Jag såg till att de fick ljus och idag två år senare har en klarat sig finfint och visar sig vara en vacker Fungia av okänd art Ska tilläggas att jag lade upp bild på den på SG tidigare för artbestämning och råd av många att slänga den pga det troddes vara majano, jag behöll och det är jag glad för 4 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strom Postat 22 mars 2019 Författare Dela Postat 22 mars 2019 Nu var det sjukt länge sedan jag uppdaterade den här tråden... Åren har gått och mycket har hänt, crash, tillväxt mm mm. Det är som vanligt det går i vågor både intresset och hur allt mår. Jag måste ändå säga att jag börjar bli riktigt nöjd med mitt akvarium, det har tagit många år av frustation glädje och ekonomisk påfrestning men jäklar vad trevligt det är när allt fungerar! Här kommer dagsfärska bilder på akvariet för att få liv i tråden igen. Trevlig helg! 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikoto Postat 22 mars 2019 Dela Postat 22 mars 2019 Ser ju kanon ut, massor av rörmaskar där på höger sida. De tycker jag om! 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strom Postat 22 mars 2019 Författare Dela Postat 22 mars 2019 Rörmaskarna är riktigt coola tycker jag med! Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.