Postat 29 mars 20196 år 4 timmar sedan, salar sa: Skåne? Du kommer ångra dig. Haha, säkert Har många kollegor och bekanta som är nerflyttade till NV-Skåne. Det enda som de brukar klaga på är att de inte flyttade tidigare.. Välkommen @nike83 !
Postat 31 mars 20196 år Författare On 2019-03-29 at 15:57, salar sa: Skåne? Du kommer ångra dig. det återstår att se On 2019-03-29 at 20:58, j0nas sa: Haha, säkert Har många kollegor och bekanta som är nerflyttade till NV-Skåne. Det enda som de brukar klaga på är att de inte flyttade tidigare.. Välkommen @nike83 ! tack jonas!
Postat 12 maj 20196 år Författare Då börjar det bli tomt i karet. Allt levande är nu bokat och karet sålt. Blir förhoppningsvis tömning till helgen. Redan nu går jag i planeringstankar inför nästa projekt. Dock ska vi hitta ett bra hus att bo i först, som förhoppningsvis har en källare med ett gammalt pannrum som jag kan ”husera” i. *drömmer vidare*Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 23 maj 20196 år Författare så var mitt saltvattensäventyr över för denna gång. uppstart 3,5 år senare. Over and out! //Fredrik
Postat 41 minuter sedan41 min On 2016-12-11 at 13:52, nike83 skrev:några foton från idag. tog med RAW och fick tipps av @Vidofner om RAQtherapee för att redigera. blev hyffat när sanningen, fast några ser nog lite för bra ut på foto sjukt att du haft en "splice" 1000 dollars korall idag, då helt okänd.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.