Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Hej, har en razor 160w där dom blå leden slocknade i förra veckan. Nån här som har nån erfarenhet av det och vet om det går att laga. Vart vänder man sej, är det triton eller går det att få tag i delar nån annan stans. Kan det va så enkelt att en blå led har gått sönder o behöver bytas ?

Postat

Har också några razor där blåljusen slocknat... i mina funkar styrplatta/kanalerna som de ska så förmodligen ledplattan som behöver bytas, Triton har sådana uppdaterings plattor.

Postat

Tråkigt Krille, är det den du köpte av mig? Isf är den köpt på Triton från början. Har sett att Triton varit hjälpsamma då andra råkat ut för liknande saker med sina ramper så kolla med dem.

Postat

Är det krångligt att byta ledplattor. Hur vet man att styrningen är ok? Går det att mäta på nåt sätt. Kan säga att jag inte är nåt elektroniksnille direkt

Provade att byta platsen på vitt och blått... plattorna ser inte så knepiga ut att byta, men har inte gjort det ännu... inväntar ett mail från distrubutören i frankrike som "min" butik hänvisade till... 

Postat

Ja det är den. men det kan ju inte du hjälpa. vet du när du köpte den där. kan va bra att veta hur gammal den är när man pratar med dom

Jag köpte den begagnad själv, han som sålde den hade köpt den på Triton. Tror den var ca 2 år när du köpte den så 2,5 år sen borde det vara.

  • 2 månader senare...
Postat

Mitt blåljus slocknade också, eller rättare sagt, ena kanalen. Jag bytte plattor vilket inte var speciellt svårt men det fick inte igång den trasiga kanalen så i nästa vecka ska jag ta med rampen till Triton. Jag hoppas att de lyckas hitta felet. Hur som helst har jag fått jättebra hjälp hittills av Triton. 

Postat

Det hände mig med. Men blev hänvisad till deepocean.dk. Typ 2.5 år gammal och köpt på Triton med. Skicka den till dom sen tog det en vecka typ sen funka den igen. Kosta inget heller.

  • 2 veckor senare...
Postat

Yes sir, 

 

Jag meddelade Triton att jag hade problem efter min uppgradering av LED - plattorna och de sa att jag skulle komma in med rampen när de fått hem lite reservdelar. Det tog några veckor men sen skrev de att grejerna hade kommit så jag slängde mig i bilen och körde dit. Fredrik tog sig an rampen och efter någon timme funkade den igen. 

 

Det visade sig vara en av ledplattorna som var trasig så jag betalade för en ny platta och en, vad det verkar för mig, symbolisk "lagningsavgift". Den var alltså knappt märkbar. 

 

Sjukt bra service! Men de som varit där vet ju att man nog kan räkna med det. 

 

 

  • Gilla 1

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...