Richard_22 Postat 8 januari 2016 Postat 8 januari 2016 Hej! Tror jag har fått Dinoflagellater i mitt Rsm 130. Har sökt på internet men fann inte mycket. Vore väldigt tacksam om någon kunde komma med lite tips och info angående vad jag ska göra! Mvh Richard Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
stigigemla Postat 9 januari 2016 Postat 9 januari 2016 Jag får i några av mina kar när silikatfiltret till osmosen är mättat. Nytt filtermedia i och sedan är det borta på 2 -3 veckor. Citera
Richard_22 Postat 9 januari 2016 Författare Postat 9 januari 2016 Tack för tipset! Så jag borde byta ut silikatfiltret? Mvh Richard Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
stigigemla Postat 9 januari 2016 Postat 9 januari 2016 Går det inte att öppna? Det blir mycket billigare att bara byta ut mediat i det. Citera
Richard_22 Postat 9 januari 2016 Författare Postat 9 januari 2016 Jaha, det har jag faktiskt inte kollat. Ska kolla imorgon. Vart kan man köpa själva mediat? Mvh Richard Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
stigigemla Postat 9 januari 2016 Postat 9 januari 2016 Det bör finnas på Triton och i Ludvika. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.