LN21 Postat 20 februari 2016 Författare Postat 20 februari 2016 Fortsätter med lite jämförelsebilder. Denna har växt ca 1 cm rakt under det nya ljuset. Det skiljer runt 5 veckor mellan bilderna på denna och den ovan. Citera
peterj66 Postat 1 mars 2016 Postat 1 mars 2016 Kul att det funkar så bra, riktigt fina bilder också. Citera
tholit_73 Postat 20 mars 2017 Postat 20 mars 2017 Snygg egen belysning. Kan instämma med min egen ramp och jag tror det är hybriden vitt/blått som triggar cyano, i alla fall hos mig. På min ramp kan jag styra enskilda dioder och testar man sig fram så kan jag minska/öka tillväxten av cyano. Har du några UV- dioder installerade? Jag funderar på att sätta ditt ett par och testa och se vad som händer. Citera
tholit_73 Postat 20 mars 2017 Postat 20 mars 2017 Snygg egen belysning. Kan instämma med min egen ramp och jag tror det är hybriden vitt/blått som triggar cyano, i alla fall hos mig. På min ramp kan jag styra enskilda dioder och testar man sig fram så kan jag minska/öka tillväxten av cyano. Har du några UV- dioder installerade? Jag funderar på att sätta ditt ett par och testa och se vad som händer. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.