Ahab Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Har på några bilder här på forumet (som jag nu inte hittar) sett en typ av slangar som man sätter på utblåset till cirkulationspumpen för att kunna sprida och rikta detta. Slangarna ser ut att bestå av ett antal kulor på rad. Någon som vet vad jag menar och var jag kan få tag på sådana? Citera
Micke_Tj Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Slangarna du tänker på är Locline och dom används oftast inom verkstads industrin,dom brukar vara blå med orange munstycken.Kolla med någon verktygs försäljare dom bör ha eller iaf veta vart du kan få tag på sådana obs finns kopior på Locline som troligt vis är mycket billigare men lika brafinns i olika dimensioner Citera
Ahab Postat 11 december 2005 Författare Postat 11 december 2005 Tackar. Snabba svar. Ingen som har namnet på någon kopia av Locline? Citera
Dez3d Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Hej Daniel, jag kör själv med Loc-Line och jag beställde dom från detta företag: http://www.partille-tool.se/ Citera
Ahab Postat 11 december 2005 Författare Postat 11 december 2005 Blev det inte dyrt. Försökte tolka deras prislista och fick det intrycket. inte för att det skulle vara något konstigt i denna hobbyn..... Citera
Dez3d Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Ganska dyrt....1000 spänn för 2 x det på bilden. Fick höra hur bra dom var på RC, och jag är nöjd, även och det är lite mycket pengar för 4 munstycken. Citera
Micke_Tj Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 OBS!! kom ihåg att Locline och billigare kopior inte passar så bra blir lite sladdrigt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.