Alessandro Postat 12 februari 2016 Postat 12 februari 2016 Ni som har den, hur "tyst" är den samt vilken styrka kör ni den på. Citera
Ouscazz Postat 12 februari 2016 Postat 12 februari 2016 Den är i princip ljudlös. Om jag stänger av skummare och reaktorer och stoppar in huvudet i sumpskåpet kan jag inte höra Vectran. Uppskattar att jag kör min runt 4000L/tim. Citera
Alessandro Postat 12 februari 2016 Författare Postat 12 februari 2016 10 minuter sedan, Ouscazz sa: Den är i princip ljudlös. Om jag stänger av skummare och reaktorer och stoppar in huvudet i sumpskåpet kan jag inte höra Vectran. Uppskattar att jag kör min runt 4000L/tim. Den som jag har hörs redan på plupp 3-4... fel på pumpen? Citera
Ouscazz Postat 12 februari 2016 Postat 12 februari 2016 Just now, Alessandro sa: Den som jag har hörs redan på plupp 3-4... fel på pumpen? Omöjligt att svara på. Hör med återförsäljaren. Hur gammal är den? Vissa pumpar kan behöva någon veckas inkörning. Citera
Ouscazz Postat 12 februari 2016 Postat 12 februari 2016 Vibrerar den om du lägger handen på pumpen eller anslutningsröret/slangen? Min vibrerar svagt, knappt märkbart. Citera
Alessandro Postat 12 februari 2016 Författare Postat 12 februari 2016 12 minuter sedan, Ouscazz sa: Omöjligt att svara på. Hör med återförsäljaren. Hur gammal är den? Vissa pumpar kan behöva någon veckas inkörning. Jag provade den igår...hur länge har du haft din? var den ljudlös från dag ett? Får titta närmare på det under helgen, men hade lite högre förväntningar... Citera
Reuben Postat 12 februari 2016 Postat 12 februari 2016 vissa pumpar kan vara ljudlösa dag ett, andra tar en vecka eller två. avvakta till att börja med 1 Citera
Ouscazz Postat 12 februari 2016 Postat 12 februari 2016 22 minuter sedan, Alessandro sa: Jag provade den igår...hur länge har du haft din? var den ljudlös från dag ett? Får titta närmare på det under helgen, men hade lite högre förväntningar... Min var väldigt tyst direkt, men blev ännu tystare efter någon veckas drift. Nu är den som sagt var ljudlös. Kör den några dagar och se vad som händer. Kontakta återförsäljaren om den inte tystnar efter efter par veckors drift. 1 Citera
Ouscazz Postat 12 februari 2016 Postat 12 februari 2016 Låt den gå i en hink/tunna och kör in den. Sätt den i Closed Loop - Pulse Mode så kommer den att bli inkörd fortare. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.