PeterG Postat 18 februari 2016 Postat 18 februari 2016 Skall till London i några dagar undra om det är någon som vet några bra affärer i London som har just Koraller. mvh Peter Citera
ormet Postat 7 mars 2016 Postat 7 mars 2016 Oj vad sen jag är att svara men testa att fråga på ultimatereef. Jag vet att det finns en del kanonbutiker i London efter samtal med Sahin på RC, men tyvärr har jag inte mer info än så! Citera
PeterG Postat 7 mars 2016 Författare Postat 7 mars 2016 Skall dit flera gånger så jag skall fråga Sahin , är i Holland då och då så det kanske blir en biltur nästa gång. Kanske någon som vet ett toppställe i Holland-Belgien - Norra Tyskland-Norra Frankrike inte alltför långt från A1 ? Citera
Mia L Postat 8 mars 2016 Postat 8 mars 2016 Korallenfarm i närheten av Düsseldorf tycker jag är ett fantastiskt ställe. 1 Citera
Admiral Postat 8 mars 2016 Postat 8 mars 2016 Jag är i Amsterdam rätt ofta, vet någon om bra ställe att besöka? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.