mikoto Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 Snygg! Hoppas det fungerar bra med fukt och så för rampen när den sitter i huven där. Två av mina LED ramper har dött den tråkiga salt döden... Citera
Holm-Alexander Postat 5 april 2016 Författare Postat 5 april 2016 Snygg! Hoppas det fungerar bra med fukt och så för rampen när den sitter i huven där. Två av mina LED ramper har dött den tråkiga salt döden... ja jag blev själv nöjd o lver förväntan återstår o se, ska hålla koll på det i början, annars e en nödlösning o bygga en träsarg mellan karet o ramoen så den kommer upp lite mer i höjd, samt att jag då kan göra hål därbak i trät för o få ut fukt. Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Citera
Vidofner Postat 5 april 2016 Postat 5 april 2016 då var ledbygget färdigt i stort sett en del finjusteringar kvar bah. men uppstart av kar börjar närma sig med stormsteg nu hehe Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Har du lagt något vitt i botten eller är det bara frigoliten som lyser igenom glaset? Citera
Holm-Alexander Postat 5 april 2016 Författare Postat 5 april 2016 Har du lagt något vitt i botten eller är det bara frigoliten som lyser igenom glaset? det är bänken som syns genom botten Skickat från min SM-G920F via Tapatalk 1 Citera
Holm-Alexander Postat 6 april 2016 Författare Postat 6 april 2016 Så då har jag grejat med karet idag på min lediga dag, så nu e nästan allt klart bara lite finlir kvar. men karet e fyllt och har ställt in allt så det närmar sig sakta men säkert Skickat från min SM-G920F via Tapatalk 1 Citera
Holm-Alexander Postat 16 april 2016 Författare Postat 16 april 2016 Skickat från min SM-G920F via Tapatalk 2 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.