jonasroman Postat 24 februari 2016 Postat 24 februari 2016 Mäta CO2 i vatten är dyrt om jag fattat det hela rätt, men CO2 i luft finns ju en uppsjö mätare för amatörer som oss. Det kan va intressant o se hur det står till med inomhusmiljön, som påverkar karets förmåga att vädra ut CO2. vad tror ni om denna? andra tips? @Lasse, tips på bra produkt, ej för dyr? http://www.conrad.se/?websale8=conrad-swe&pi=101365&ws_tp1=cp&ref=pricerunner&subref=101365&utm_source=pricerunner&utm_medium=feed&utm_campaign=pricerunner_feed&utm_content=101365 Citera
jonasroman Postat 24 februari 2016 Författare Postat 24 februari 2016 Jag beställde precis en CO2 mätare (luft) från netatmo. 1600kr. Kopplas till iPhone o kan nås via nätet. Allt loggas. Noggrannhet +-50ppm. Helt ok. Kollade på betydligt dyrare, ej större noggrannhet. Skall bli mkt spännande att se vad jag har, särkilt i sumprummet osv. @Lasse, har du nån kommentar till sett smed mätning av CO2 i luft. Tips på bra mätare? är 50 ppm i noggrannhet o tycker du? Citera
jonasroman Postat 25 februari 2016 Författare Postat 25 februari 2016 18 timmar sedan, Lasse sa: Jag vet för lite om dem MVH Lasse ok, jag får väl testa dom o bli den som vet mer om dem snart då. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.