Aquario Postat 30 mars 2016 Postat 30 mars 2016 Hej. Har blivit massor av dessa transparanta mes vita prickar på ändarna anemontyper och vill bli av med dem annars dödar jag stenen och börjar om. Skulle hälst försöka köpa ett djur som mumsar på dessa som ett första försök innan jag tar till hårdhandskarna. Tack. Citera
pepo Postat 30 mars 2016 Postat 30 mars 2016 Kolla efter plattmask med förstoringsglas Skickat från min LT25i via Tapatalk Citera
Aquario Postat 30 mars 2016 Författare Postat 30 mars 2016 1 timme sedan, pepo sa: Kolla efter plattmask med förstoringsglas Skickat från min LT25i via Tapatalk Jag är rätt säker på att det inte är maskar. Jag ska försöka lägga upp en bättre bild men det var svårt att få fokus. Citera
stigigemla Postat 31 mars 2016 Postat 31 mars 2016 Påminner om en anemon vi brukar kalla Pseudocorynactis caribbeorum. Icke fotosyntetisk och brukar sitta på undersidan av stenar. Jag misstänker att du inte sköljt frysfodret ett tag då den är beroende av svävande matpartiklar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.