Genne Postat 4 september 2016 Postat 4 september 2016 Intressant projekt, det kommer följas av mig. Lycka till Citera
Slanten Postat 4 september 2016 Postat 4 september 2016 (ändrat) Flitig som en myra, passar bra in på dig! Smart med skivan som du fäller ner. Ändrat 4 september 2016 av Slanten Citera
Jurgonh Postat 4 september 2016 Författare Postat 4 september 2016 16 minuter sedan, Slanten sa: Flitig som en myra, passar bra in på dig! Smart med skivan som du fäller ner. Ja precis så, så jag kommer åt lättare Citera
Jurgonh Postat 4 september 2016 Författare Postat 4 september 2016 Nu är bänken målad också. Skivan som sen ska ligga på och skivan som ligger i botten samt hela golvet ska jag klä med vit vaxduk så det inte sväller om man skvätter vatten 3 Citera
Rameau Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 ser grymt ut! och du får alla andra här att blekna, du jobbar väldigt snabbt verkar inte gå för snabbt heller, så du gör missar, eller? Citera
ballsam Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 Det där kommer bli fint. En fet tavelram runt kanske? 1 Citera
Jurgonh Postat 5 september 2016 Författare Postat 5 september 2016 3 timmar sedan, Rameau sa: ser grymt ut! och du får alla andra här att blekna, du jobbar väldigt snabbt verkar inte gå för snabbt heller, så du gör missar, eller? Jag har ADHD, jag vet inte vad tålamod är snabbt ska det gå hoppas jag inte missat nått Citera
Jurgonh Postat 5 september 2016 Författare Postat 5 september 2016 1 timme sedan, ballsam sa: Det där kommer bli fint. En fet tavelram runt kanske? Jag hade tänkt något sådant ja Citera
Thomas Sassersson Postat 10 september 2016 Postat 10 september 2016 Intressant att följa, har en dröm att göra något liknande... men får spana in ditt bygge och kanske börja spara en slant... är nybörjare idag och kör ett litet NANO Reef 60 l, ska upp till ett 500L snart Infinity 126... men framåt i da future tänker jag mig något liknande... då jag har en klädkammare precis in till en fin väg som vetter ut mot vårt vardagsrum... Kommer tokfölja ditt bygge... önskar dig all lycka till Citera
Jurgonh Postat 10 september 2016 Författare Postat 10 september 2016 1 timme sedan, Thomas Sassersson sa: Intressant att följa, har en dröm att göra något liknande... men får spana in ditt bygge och kanske börja spara en slant... är nybörjare idag och kör ett litet NANO Reef 60 l, ska upp till ett 500L snart Infinity 126... men framåt i da future tänker jag mig något liknande... då jag har en klädkammare precis in till en fin väg som vetter ut mot vårt vardagsrum... Kommer tokfölja ditt bygge... önskar dig all lycka till Kul, ja du får planera in det för framtiden. Kul om du kan få lite inspiration =) Citera
Jurgonh Postat 20 september 2016 Författare Postat 20 september 2016 (ändrat) Nu händer det saker.. har fått första teknikleveransen från Bioted =) Nytt spännande avsnitt ute Ändrat 20 september 2016 av Jurgonh 3 Citera
Rameau Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 En fråga, du har tänkt ha refugium, biopellets och fosfatremover... Blir det inte, kaka på kaka på kaka?? Citera
Rameau Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 En fråga, du har tänkt ha refugium, biopellets och fosfatremover... Blir det inte, kaka på kaka på kaka?? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.