krille 55 Postat 16 februari 2018 Författare Postat 16 februari 2018 har en lika dan reaktor till som är lika gammal. kanske läge att byta den pumpen också när man ändå ska köpa en ny Citera
MARHAG Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 Prova att dra igång filtrering med aktivt kol ifall du har hemma. Ifall plasten har släppt något i vattnet så kan det hända att denna filtering kan ta det... Citera
krille 55 Postat 21 mars 2018 Författare Postat 21 mars 2018 Känns inte roligt att skriva detta inlägg. efter oändligt med krångel sen elavbrottet i oktober tog nu motivationen slut. Nu är allt levande sålt o jag håller på att tömma o rengöra karet. Kommer låta det stå så till hösten så får vi se om motivationen kommer tillbaka eller om jag säljer det. Är ju nybliven pensionär så kan ju visa sej att man får mer tid att hålla det i trim framöver. kommer fortsätta att hänga här på guiden och kolla alla er andra som håller era fina anläggningar igång. Nån vettig kommentar ska man väl kunna få ur sej. På återseende hoppas jag Citera
ballsam Postat 22 mars 2018 Postat 22 mars 2018 Ta en sväng upp mot Vrigstad å hälsa på vetja.. plocka med dej stigigemla som resesällskap så bjuder jag på kaffe #skanogfådejpåbättretankarSkickat från min iPhone med Tapatalk Pro 1 Citera
krille 55 Postat 5 april 2018 Författare Postat 5 april 2018 Då va karet tömt och rengjort. Lite vemodigt känns det allt. Men behåller all salt utrustning om suget kommer tillbaka. Nu blir det tropheusar i karet över sommaren Citera
Datzun Postat 5 april 2018 Postat 5 april 2018 Kanske bra med en paus, så hinner suget komma tillbaka! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.