joney Postat 21 september 2016 Postat 21 september 2016 Efter många om och men så är man tillbaka igen. Den här gången blir det ingen som helst stress så det får ta den tid det tar innan det kommer igång. Mitt val denna gång föll på ett red sea Reefer 170.. Ska bli intressant med sump igen.. Idag kom karet, men det är dock det enda jag har just nu, belysning blir nån LED, förmodligen Kina.. Skummare blir nog nån bubble magus.. Vi får se vart det leder. Uppdaterar när det händer nåt nytt. 1 Citera
joney Postat 10 oktober 2016 Författare Postat 10 oktober 2016 Ni som är haj på detta med led belysning, vad skulle ni rekommendera för belysning till detta kar.. Ska vara mainly ses i.. Och razor går fetbort, har haft 2st 160 w tidigare och båda gångerna så har den blå kanalen pajat.. Mvh Johnny Citera
joney Postat 10 oktober 2016 Författare Postat 10 oktober 2016 Tillkommit lite grejer, men denna gången går det låååångsamt framåt Citera
Twix Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Kör du torr sten? Kommer du stoppa i mer sten senare? Citera
joney Postat 11 oktober 2016 Författare Postat 11 oktober 2016 Har 3 kg torr sten och 2 kg levande sten.. Kommer stoppa i lite mer, ingen scape gjord ännu, ska lägga i sand också Citera
joney Postat 9 november 2016 Författare Postat 9 november 2016 Sådär,nu kom belysningen från Singapore.. 5dgr för leverans,otroligt bra i mina ögon.. blev en mars Aqua 165w led. Och jag är grymt nöjd med belysningen.. snickrade ihop ett diy ställ till den igår kväll. Citera
joney Postat 16 november 2016 Författare Postat 16 november 2016 Sakteligen börjar det ta sig... Citera
joney Postat 28 november 2016 Författare Postat 28 november 2016 Nu börjar det fyllas på, sakta men säkert.. Tack vare @runstenen Citera
joney Postat 21 december 2016 Författare Postat 21 december 2016 För er som undrar... Ja Naso:n är här tillfälligt Citera
MichaelE Postat 22 december 2016 Postat 22 december 2016 Du skulle väntat med att skriva att nason inte var ett permanent inslag Hur funkar din ramp? Jag sneglade själv på ett par sådana men tillslut föll valet på en dsuny.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
joney Postat 22 december 2016 Författare Postat 22 december 2016 Rampen funkar helt perfekt, grymt nöjd med ljuset, riktigt bra tryck i den.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.