crille Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 KN Aquaristik brukar jag handla av funkar bra,men jag har frågat dem om levande innan,och dom sänder ej utanför tyskland. Citera
john.w Postat 5 januari 2006 Författare Postat 5 januari 2006 tänkte beställa i slutet av nästa veckaSka jag skicka beställningen till dig, John?? När ska du beställa i så fall? Citera
john.w Postat 5 januari 2006 Författare Postat 5 januari 2006 du kan ju kolla igenom vad du vill ha så det går snabbt när man väl beställer. fick samma mejl om att det kan bli dyrt men är vi ett gäng så blir ju kostnaden inte hög ändåSka jag skicka beställningen till dig, John?? När ska du beställa i så fall? Citera
Magnus Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 KN Aquaristik brukar jag handla av funkar bra,men jag har frågat dem om levande innan,och dom sänder ej utanför tyskland.Det går att få (ex) DHL att hämta upp de färdigpackade friggolådorna och skicka dessa till (ex) Göteborg om man har lite kontakter. Citera
Ahab Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Någon som har den här typen av kontakter och vad skulle det kunna tänkas kosta? Citera
Magnus Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Företag som köper mycket transporter brukar ha bra avtal med DHL. Det (flygfrakt inom 24 timmar) kostar fortfarande ungefär som jag skrev tidigare - 1000:- för de första 10kg - sedan 50:-/kg. Citera
Manks Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Min styvbrorsa jobbar på DHL, kör från arlanda mellan sthlm och norrut 20 mil. Han kan säkert ta med sig en liten frigolitlåda extra utan att någon märker det Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.