Postat 12 oktober 20168 år jag tror inte att de kommer inte ha ihjäl varandra helt, däremot kommer de hålla avståndet. Av försiktighet skulle jag fragga euphyllia huvudena närmst.
Postat 12 oktober 20168 år Euphyllian kommer att skicka ut "stingers" och bränna hysterix. Hysterixen kommer att växa åt andra sidan så det kommer troligtvis fungera på lång sikt- MVH Lasse
Postat 12 oktober 20168 år 20 minuter sedan, Lasse sa: Euphyllian kommer att skicka ut "stingers" och bränna hysterix. Hysterixen kommer att växa åt andra sidan så det kommer troligtvis fungera på lång sikt- MVH Lasse Nu får du ta på dig glasögonen, det är väl en Duncan?
Postat 12 oktober 20168 år Författare Ja det är en Duncan och Euphyllia. Det verkar som Euphyllian har krokat tag i Duncan. Båda är lösa, så jag kan flytta dom. Men de verkar trivas väldigt bra där de står.
Postat 12 oktober 20168 år Författare Flyttade Duncan och noterar lite brännskador på två huvud. Ska man ta bort dessa eller låta de vara kvar?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.