redina Postat 10 oktober 2016 Postat 10 oktober 2016 Ska jag separera detta kärlekspar eller kan de hållas? Citera
Rameau Postat 12 oktober 2016 Postat 12 oktober 2016 jag tror inte att de kommer inte ha ihjäl varandra helt, däremot kommer de hålla avståndet. Av försiktighet skulle jag fragga euphyllia huvudena närmst. Citera
Lasse Postat 12 oktober 2016 Postat 12 oktober 2016 Euphyllian kommer att skicka ut "stingers" och bränna hysterix. Hysterixen kommer att växa åt andra sidan så det kommer troligtvis fungera på lång sikt- MVH Lasse Citera
Rameau Postat 12 oktober 2016 Postat 12 oktober 2016 20 minuter sedan, Lasse sa: Euphyllian kommer att skicka ut "stingers" och bränna hysterix. Hysterixen kommer att växa åt andra sidan så det kommer troligtvis fungera på lång sikt- MVH Lasse Nu får du ta på dig glasögonen, det är väl en Duncan? Citera
redina Postat 12 oktober 2016 Författare Postat 12 oktober 2016 Ja det är en Duncan och Euphyllia. Det verkar som Euphyllian har krokat tag i Duncan. Båda är lösa, så jag kan flytta dom. Men de verkar trivas väldigt bra där de står. Citera
redina Postat 12 oktober 2016 Författare Postat 12 oktober 2016 Flyttade Duncan och noterar lite brännskador på två huvud. Ska man ta bort dessa eller låta de vara kvar? Citera
Rameau Postat 12 oktober 2016 Postat 12 oktober 2016 Låt det vara så kommer det nog ut friska inom kort tid 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.